The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground
The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground

هدیه گران بها

یکی از دوستان من رو به یه آقایی معرفی کرده، گاهی با هم صحبت می کنیم. این آقا خارج از کشور زندگی میکنه و قرار هست تعطیلات نوروز ایران بیاد. برای تولد من رفته یه کیف خریده و عکسش رو واسم فرستاد گفت این یکی از کادوهات هست. من سرچ کردم با توجه به برند و نوع کیف تقریبا یه مدل مشابه رو پیدا کردم که سه هزار دلار قیمت داشت. راستش حس بدی بهم دست داد وقتی قیمت رو ضرب در قیمت دلار کردم و به پول ایران حساب کردم. حس می کنم برای دست گرفتن چنین کیفی آمادگی ندارم چون پولش حداقل معادل یک سال کار کردن من هست و چرا باید یه نفر  همچین هزینه ای برای کادو کنه؟ دلم می خواد یه جوری که ناراحت نشه بهش بگم ولی نمی دونم چطور باید بهش بگم.

نظرات 4 + ارسال نظر
سعید شنبه 21 بهمن 1402 ساعت 23:02 https://anti-efsha.blogsky.com

سلام. من به عنوان یک مرد، اگر یک هدیه گران‌قیمت برای نامزدم بگیرم و اون بهم بگه: «طوری به من هدیه بده که من هم قدرت جبران و هدیه دادن متقابل رو داشته باشم،» از دستش ناراحت نمی‌شم، و فکر می‌کنم بیشتر آقایون هم ناراحت نشن.

ممنون از پیشنهاد و راهنماییتون، فکر کنم منم با همچین جمله ای باید اصل مطلب رو بهش منتقل کنم.

عمه اقدس الملوک شنبه 21 بهمن 1402 ساعت 17:28 https://amehkhanoom.blogsky.com/

بنظر من تا اینجا ازت خوشش اومده عمه جان و میخواد تحت تاثیر قرارت بده .وگرنه فکر نکنم کسی به این راحتی چنین هزینه ای بکنه. عمه جان داماد چکارس؟

امیدوارم اصل داستان همچین چیزی باشه که شما می فرمایید. داماد که نه فعلا در حد یه دوست هست ولی خلبان هست.

ماهش شنبه 21 بهمن 1402 ساعت 10:23 http://badeyedel.blogsky.com

بله متوجهم ان شاالله خیره

قربونت برم عزیزم

ماهش شنبه 21 بهمن 1402 ساعت 10:01 http://badeyedel.blogsky.com

خوب حتما ازتون خوششون اومده خواستن محبتشون رو ابراز کنن!
والا منم نمی دونم چرا آقایون دوست دارند با مادیات دوست داشتنشون رو ابراز کنن ولی حاضر نیستن رفتارهای بچگانه شون رو اصلاح کنن و به شخصیت زن احترام بزارند!

نمی دونم شاید این طور باشه که شما میگین در مورد رفتار و خرج کردن راستش این اولین تجربه منه که یه مرد این طوری واسم خرج می کنه ولی تجربه رفتار بد رو از پسرهای دیگه داشتم.. راستش ما خیلی زیاد با هم ارتباط نداشتیم که حالا بخوام بگم از چه چیزایی و رفتارهایی ازش خوشم نمیاد اما فعلا چیزی ازش ندیدم که دوست نداشته باشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد