The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground
The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground

مقابله با افسردگی

این بار که رفتم دکتر واسش توضیح دادم که انجام دادن کارهای ساده واسم سخت شده و حوصله انجام دادنش رو ندارم. تشخیص دکتر افسردگی بود و واسم قرص سرترالین تجویز کرد. تقریبا یک هفته ای میشه که دارم با افسردگی می جنگم. روتین پوستی، رفتن به پارک، پیاده روی، آشپزی و انجام کارهای منزل از جمله فعالیت هایی است که برای رهایی از افسردگی انجام دادم. نکته مثبت این سه روز تعطیلی این بود که من اصلا توی رختخواب نخوابیدم، بر خلاف تعطیلات قبلی که همش در رختخواب می گذشت و حوصله انجام هیچ کاری رو نداشتم. خودم از عملکردم راضی هستم و سعی دارم آشپزی رو این هفته جدی تر بگیرم، هفته پیش در روتین پوستی خیلی خوب پیش رفتم. 

روتین پوستی

توی تعطیلات عید چند تا کتاب خوندم، اثر مرکب تاثیرگذارترین بود. خلاصه کتاب در یه جمله بخوام بگم اینه که اگر شما در کوتاه مدت و به صورت روزمره عادات مشخصی داشته باشید در بلندمدت قطعا نتیجه رفتارتان را خواهید دید. مصداق عینی هم اینکه یکی از دوستام اومد خونمون و گفتش که چهار سال هست هر شب و هر صبح کرم آب رسان استفاده می کنه و توی عکس ها از خواهرش که چند سالی ازش کوچکتره جوان تر دیده می شد. من تصمیم گرفتم امسال روتین پوستی داشته باشم برای مراقبت از پوستم در برابر پیری زود رس، بدین سان روزها کرم ضد آفتاب می زنم و بعد از خونه خارج می‌شم کاری که قبلا پشت گوش می انداختم. کرم آب رسان و کرم شب استفاده می کنم و پوستم رو با یه شوینده ملایم صبح و شب شستشو میدم. تقریبا چند روزی از اجرایی شدن این روتین می گذره که تو اجراش موفق بودم.