The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground
The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground

تکنسین داروخانه

چند وقت پیش لیست کلاس های جهاد دانشگاهی رو چک می کردم به دوره تکنسین داروخانه برخوردم و در آن ثبت نام کردم. به نظرم اومد که خوبه یه مهارت جدید یاد بگیرم و به عنوان شغل جانبی بهش نگاه کنم. دیروز اولین جلسه از کلاس برگزار شد و مقدمات در مورد محیط داروخانه از جمله وظایف دکتر داروساز و تکنسین داروخانه گفته شد. استاد گفت برای یادگیری بهتر لازم هست که در یک داروخانه به عنوان کارآموز فعالیت کنید. من نیز به دو تا داروخانه مراجعه کردم یکی گفت با کارآموز کار نمی کنه و دیگری هم شماره ام رو یادداشت کرد. باید امروز چند تا داروخانه دیگر سر بزنم ببینم موفق میشم برای ساعاتی محدود به عنوان کارآموز مشغول به کار بشم. دوباره دارم توی نت می‌چرخم و کلاس ویراستاری توجهم رو جلب کرده فکر کنم باید دنبال جور کردن پول برای دوره ویراستاری باشم. احساس می کنم ویراستاری بیشتر با روحیاتم سازگار هست و مهم ترین نکته ای که من متوجه شدم این هست که میشه به صورت دورکاری فعالیت کرد و نیاز به حضور فیزیکی ندارد. این نکته برای من که به دنبال شغل جانبی هستم بسیار خوشایند است. میشه تو حوزه کتاب فعالیت کرد و من عاشق کتاب هستم. از شما چه پنهون یه نمه از ثبت نام در دوره تکنسین داروخانه پشیمان شدم، به نظرم ویراستاری بهتر هست اما خوب راهی هست که شروع کردم و باید ادامه بدم. در کل فعالیت داشتن برای رهایی از افسردگی در این دوره مطلوب هست.

نظرات 1 + ارسال نظر
فاضله دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 ساعت 12:12 http://1000-va2harf.blogsky.com

الان تب نویسندگی بالاست
ولی چندسال دیگه معلوم نیست
ولی تنوع مهارت خوبه

چقدر خوب نمی دونستم اینو راجع به نویسندگی، همینطوره!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد