The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground
The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground

لپ تاپ جدید

توی شرکتی که من کار می‌کنم، محیطی که به ما اختصاص داده شده پنجره نداره و عاری از نور طبیعی هست. یکی از بچه ها رفته پیش مدیرعامل و به این مسئله اعتراض کرده که در این فضا در بلندمدت قادر به کار کردن نیست. تدبیری که مدیرعامل اندیشیده این هست که برای بچه ها لپ تاپ تهیه کنه که بچه‌ها بتوانند از اتاق کنفرانس در ساعاتی که جلسه نیست استفاده کنند و دسترسی به نور طبیعی داشته باشند. لپ تاپ های جدید برای شرکت چیزی حدود هشتاد تومن آب خورده و تقریبا دو هفته ای میشه تحویل بچه ها داده شده است. در این دو هفته من اوقاتی که فرصت کنم برم اتاق کنفرانس و از لپ تاپ استفاده کنم بسیار کم بوده و امروز رسما از سمت کارشناس ارشد تهدید شدم که اگر از لپ تاپ استفاده نکنم باید پسش بدم. من هم از ترس لپ تاپ رو برداشتم و پریدم اتاق کنفرانس. لپ تاپ جدید رو دوست دارم و نمی خوام از دستش بدم. 
نظرات 2 + ارسال نظر
یه مرد چهارشنبه 23 اسفند 1402 ساعت 12:24 http://Whiteshadow.blogsky.com

بامزه بود

مرسی

فاضله چهارشنبه 23 اسفند 1402 ساعت 10:42 http://golneveshteshgh.blogsky.com

چه خوب

آره!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد