The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground
The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground

رویای قدرت

یه روزهایی دنبال کار می گشتم و این جا خاطراتم رو می نوشتم اینکه می رفتم مصاحبه و دست از پا درازتر و مایوس تر از قبل بر می گشتم تا اینکه دو تا شرکت حاضر به پذیرش من به عنوان نیروی کار شدند. به لحاظ روحی اونقدر رنجور بودم که توان چانه زنی نداشتم البته اعتماد به نفسم هم خیلی کم بود حتی وقتی بعد از سه ماه حق جذب رو به حقوقم اضافه نکردن صدام در نیومد. جدیدا یه نیرویی اومده که حق و حقوقش رو تماما مطالبه کرده و از همین اول مزایایی که عرف هست بعد سه ماه تعلق بگیره برای این از روز اول تعلق گرفته است. وقتی ارزیابی می کنم می بینم گاهی دلیل اینکه دیده نمی شیم خودمون هستیم هر چند من دارم ضعف هام رو جبران می کنم. آخر هفته ها کلاس میرم برای بهبود اطلاعاتم در زمینه کاری و تقریبا کمی پیشرفت کردم. توی تحلیل تکنیکال هم اطلاعات محدودی دارم که اخیرا توی جلسات ازش استفاده میشه. مثل سهمی میمونم که مدت هاست داره درجا میزنه و حالا یه نوسانات خیلی ریز و کوچکی داره معلوم نیست این نوسانات ریز به حرکت و رشد سهم منجر میشه یا باز هم درجا میزنه اما این بار در طیف گسترده تری قرار خواهد گرفت. دلم می خواد قوی باشم.