The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground
The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground

کارهای نیمه تمام

امروز پاییز در حالی به نیمه می رسد که من هنوز ابتدای راهم و کاری را شروع نکرده ام، شاید یک شب با عرق سردی که بر پیشانی می نشیند از خواب بیدار شوی و ترس تا مغز استخوانت نفوذ کند. زندگی قدری معنای خود را از دست داده است. برای بقا باید جنگید ما محکومیم به کار کردن، کارمان قدری سبک است و زمان پرت زیاد دارد. می توان از آن استفاده کرد می توان برنامه ریزی کرد برای تغییر دادن وضع موجود برای رشد برای تغییر و زندگی را به یک هدف گره زد تا از پوچ بودن و تهی بودن درآید. باید کارهای نیمه تمام را به سرانجام رساند. نمی توان دست دست کرد و معطل ماند برای شرایط مطلوب زمان از دست می رود و زمان پرت زیاد داریم که باید از آن استفاده کرد. 

افسانه سیزیف

از زندگی خسته شدم و به نظرم زندگی پوچ و بی معنی هست. هر روز میرم سرکار بعد برمیگردم خونه غذایی آماده می کنم و بعدش هم کمی کتاب می‌خونم و می‌خوابم و دوباره روز بعد همین طوری تکرار میشه. کاری که دارم نسبتا خوب هست فشار کاری نداره و یه آرامشی برقرار هست. دوره سه ماهه آزمایشی هم تموم شده و فعلا میتونم تو همین شرکت بمونم. به پایان نامه که فکر می کنم دلم می خواد بمیرم. اصلا حس خوبی ندارم شاید بازم موضوع عوض کنم. یه جورایی از زندگی خسته شدم و نمی دونم دقیقا باید چیکار کنم. صبح ها و عصرها مترو عذاب آور هست از شلوغی مترو بدم میاد. تهران خیلی شلوغ شده و انگار جای برای زندگی نیست. دیروز اجاره خونه پرداخت کردم، اگه با همین سرعت بخواد رشد کنه که توی این یکی دو سال رشد کرده احتمالا اگه سرپناهی نداشته باشم باید به فکر رفتن باشم. نمی دونم زندگی در همه ابعادش برای بقیه هم همین قدر سخت هست یا راحت می گذره، همین که سقفی بالا سر دارید و یک وعده غذای گرم خودش خوشبختی هست که باید قدرش رو بدونید.