The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground
The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground

روتین پوستی

توی تعطیلات عید چند تا کتاب خوندم، اثر مرکب تاثیرگذارترین بود. خلاصه کتاب در یه جمله بخوام بگم اینه که اگر شما در کوتاه مدت و به صورت روزمره عادات مشخصی داشته باشید در بلندمدت قطعا نتیجه رفتارتان را خواهید دید. مصداق عینی هم اینکه یکی از دوستام اومد خونمون و گفتش که چهار سال هست هر شب و هر صبح کرم آب رسان استفاده می کنه و توی عکس ها از خواهرش که چند سالی ازش کوچکتره جوان تر دیده می شد. من تصمیم گرفتم امسال روتین پوستی داشته باشم برای مراقبت از پوستم در برابر پیری زود رس، بدین سان روزها کرم ضد آفتاب می زنم و بعد از خونه خارج می‌شم کاری که قبلا پشت گوش می انداختم. کرم آب رسان و کرم شب استفاده می کنم و پوستم رو با یه شوینده ملایم صبح و شب شستشو میدم. تقریبا چند روزی از اجرایی شدن این روتین می گذره که تو اجراش موفق بودم.

نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 22 فروردین 1403 ساعت 13:33 http://Ttab.blogsky.com

سلام چندبارسعی کردم روتین پوستی روانجام بدم ولی وسطاش خسته شدم.درواقع اولاش
ایشالله شماهمتت زیادباشه.واقعاازیه سنی به بعدباید این کاروجدی تربگیریم

سلام. من هم از افزایش سن و گسترش چین و چروک ترسیدم که شروع کردم به انجام دادن روتین پوستی و انجام دادنش واقعا وقت و حوصله می خواد.

فاضله سه‌شنبه 21 فروردین 1403 ساعت 16:42 http://1000-va2harf.blogsky.com

متشکرم.

زن بابا سه‌شنبه 21 فروردین 1403 ساعت 12:45 http://www.mojaradi-90.blogfa.com

سلام خوبه من که نمیتونم پایبند باشم.
ی روز استفاده میکنم دیگه روز بعد یادم میره.
منم کتابشو خوندم جالب بود

سلام. واقعا پایبندی بهش کار سختی هست، من روی کاغذ نوشتم و هر بار انجام میدم تیک می زنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد