The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground
The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground

صبح زود

امروز صبح زود بیدار شدم چون توی شرکت ساعت هشت جلسه داشتم و باید زود و بدون تاخیر می رسیدم. توی مسیر که می اومدم خمیازه می کشیدم و حالا سر کار حس کار کردن ندارم و خمیازه می کشم. دوباره چهارشنبه جلسه داریم و باید یه سری فایل تحلیل برای جلسه چهارشنبه آماده کنم اما چه کنم که بدجوری خوابم میاد. چایی که آبدارچی آورد هم افاقه نکرد. همین طور سایت ها رو بالا پایین می کنم  تمرکز ندارم که کار کنم. من احتمالا توی زندگی قبلیم خرس قطبی بودم. دیشب زود خوابیدم قاعدتا زود بیدار شدن نباید اینقدر مشکل ایجاد کنه ولی من همچنان خمیازه می کشم و هیچ کنترلی روش ندارم انگار هزار سال هست که نخوابیدم. 

نظرات 5 + ارسال نظر
سید محسن دوشنبه 7 اسفند 1402 ساعت 21:59

*وقتی قرار است با تمامیت نفس مان بمیریم.پس چرا با تمامیت آن زندگی نکنیم؟

این طور که از کامنت شما برمیاد فکر کنم با تمام وجودم از ساعات بیداری استفاده نکردم.

آقای رعد سه‌شنبه 24 بهمن 1402 ساعت 22:44 https://iammrthunder.blogsky.com/

چقدر جالب
که منم چند روز بی دلیل احساس خستگی و خواب آلودگی داشتم

گویا این فوران خورشیدی که ماهش جان گفتن سبب بروز این اپیدمی شده است.

ماهش دوشنبه 23 بهمن 1402 ساعت 14:53 http://badeyedel.blogsky.com

آره انگار دیروز یه فوران خورشیدی داشتیم!

پس احتمالا به خاطر همون هست، چون یکی دیگه از همکارهام هم همین حالت خواب آلودگی رو داره، بقیه هم بی حالند و سردرد دارند.

فاضله دوشنبه 23 بهمن 1402 ساعت 13:21 http://golneveshteshgh.blogsky.com

ماهش دوشنبه 23 بهمن 1402 ساعت 12:59 http://badeyedel.blogsky.com

در این مواقع قهوه و نسکافه یا باز کردن پنجره و تنفس هوای سرد افاقه می کنه!
از شما چه پنهون منم امروز خواب آلودم شاید باز تو فضا اتفاقی افتاده روی زمین اثر گذاشته!

متاسفانه محل کار من فضایی که توش هستم پنجره نداره، قهوه و نسکافه هم باید خودمون از خونه بیاریم که فعلا در دسترس نیست. چه جالب پس این خواب آلودگی مسری هست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد