The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground
The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground

سرمایه‌گذاری جدید

همان طور که در جریان هستید، من قصد خرید خانه دارم و دارم واسش پول جمع می‌کنم. تقریبا چند سالی میشه که لباس نخریدم و از سایر هزینه های غیر ضروری و خرج های بی مورد پرهیز کردم و بعضا از خورد و خوراکمم زدم. بماند که گاها حوصله غذا درست کردن نداشتم و غذای بیرون رو ترجیح دادم که یه سبک زندگی ناسالم و پر هزینه است اما دوست ندارم خیلی به خودم سخت بگیرم. برای اینکه ارزش پولم از دست نره به خرید سکه روی آوردم. امروز از سایت بانک مرکزی قیمت یک متر خانه در تهران برای سال 1397 رو با سال 1402 مقایسه کردم و رشدش رو تو این پنج سال حساب کردم. همون بازه قیمت سکه رو هم حساب کردم. خلاصه محاسبات من اینه که رشد سکه اندکی بیشتر از رشد مسکن هست و میشه با خرید سکه برای خرید مسکن پلن ریخت و خیالت راحت باشه که این وسط پولی از دست ندادی و از رشد مسکن جا نمی‌مونی. فلذا الان یه منطق محکم پشت محاسباتم هست که میگه راهم درسته و متضرر نمیشم، بنابراین این شیوه سرمایه‌گذاری را تا حصول نتیجه ادامه میدم.

نظرات 3 + ارسال نظر
زن بابا یکشنبه 20 اسفند 1402 ساعت 16:31 http://www.mojaradi-90.blogfa.com

سلام انشالله خونه دار بشی به زودی

سلام. مرسی از شما

ماهش دوشنبه 14 اسفند 1402 ساعت 14:16 http://badeyedel.blogsky.com

ان شاالله موفق بشید

مرسی عزیز دلم

من دوشنبه 14 اسفند 1402 ساعت 14:01 http://me2020.blogsky.com

ان شالله خیلی زود به نتیجه مطلوب میرسین

مرسی از شما دوست عزیز، متشکرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد