The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground
The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground

غذای بیرون

این روزها میرم شرکت برمی‌گردم خونه و روز من به فضای مجازی و خواب و کار می‌گذره. دیروز رفتم خرید مغازه‌ی مورد نظر بسته بود و من بی‌هدف رفتم داخل یه رستوران غذا بخورم نزدیک سیصد هزار تومان برای یه جوجه کباب و سوپ هزینه کردم. امروز صبح مبلغ اندکی سود سپرده به حسابم واریز شد کمی آروم گرفتم. دوست ندارم خودم رو سرزنش کنم واسه هزینه‌ای که شده چون مصداق بارز آب رفته به جوی باز نمی‌گردد هست. اما این الگوی رفتاری نباید تبدیل به عادت بشه. تنهایی حوصله غذا درست کردن ندارم و معمولا از سر کار بر می گردم خسته و گرسنه هستم این هست که گاها به غذاهای بیرون نه نمی گم. این هفته هم نزدیک خونمون جشنواره طعم و دیگ بود ازشون کشک بادمجون، کتلت و آش دوغ گرفتم. با این احتساب این هفته همش غذای بیرون گرفتم و هزینه ها سر به فلک کشیده است. 

نظرات 2 + ارسال نظر
فاضله سه‌شنبه 17 بهمن 1402 ساعت 18:08 http://golneveshteshgh.blogsky.com

خدا رو شکر میتونید غذا بیرون بخورید
گاهی ناپرهیزی خوبه
پول به دست میاد اما خاطره نه

چه جمله قشنگی گفتین پول به دست میاد اما خاطره نه!

ماهش سه‌شنبه 17 بهمن 1402 ساعت 17:32 http://badeyedel.blogsky.com

سلام و درود
برای کودک درونتون غذا درست کنید فکر کنید یه کودک دارید و لازمه ازش مواظبت بشه غذا و محبت و توجه کافی بهش بدید

درود بر شما، عزیزم به چه نکته خوب و مثبتی اشاره کردین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد