The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground
The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground

پیشرفت مداوم

امروز بیست و هفتمین روزی هست که روتین پوستی رو انجام میدم و تو این مدت به طور مداوم به برنامه پایبند بودم. روزهای پنج شنبه سعی کردم بیرون برم و واسه خودم در شهر بچرخم مثلا پارک لاله، بازار و انقلاب گردی داشتم. در حد کم آشپزی کردم، سالاد و چای درست کردم و سعی کردم طوری برنامه غذایی رو تغییر بدم که از عواقب چاقی در امان باشم. در حال گذراندن دوره تکنسین داروخانه هستم برای اینکه بتونم یه شغل جانبی داشته باشم و یه مهارت جدید یاد بگیرم. نسبت به زمستان که توی برنامه روتین پوستی مداوم وقفه می افتاد و بهش پایبند نبودم. همچنین آخر هفته ها رو در خانه می گذراندم و عمدتا در رختخواب بودم. حتی آشپزی نمی کردم و مداوم از غذای بیرون استفاده می کردم و در نتیجه این رفتار سه کیلو به وزنم اضافه شد. در کلاس مجازی حضور فعال نداشتم و مدام خواب بودم. به نظرم در بهار تا حدودی نسبت به زمستان پیشرفت داشتم و زندگی بهینه تری داشتم و تلاش های کوچک من برای رهای از افسردگی تا حدی به ثمر نشست. وقتش هست که از خودم تشکر کنم و یه رضایت نسبی از خودم داشته باشم هر چند هنوز راه زیادی تا کسب رضایت کامل دارم اما نباید مثل سابق از دست خودم عصبانی باشم و زندگی رو به خودم زهر کنم.

نظرات 2 + ارسال نظر
فاضله چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 ساعت 11:17 http://1000-va2harf.blogsky.com

موفق باشید

مرسی عزیزم

فاطمه سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403 ساعت 10:09 http://Ttab.blogsky.com

سلام چه کارخوب وهیجان انگیزی کردید.تکنسین داروخونه بودن خیلی مفید ومتنوع است.
ایشالله که به کارتون بیادولی راست میگیدویراستاری انجام‌کارش راحت تره.عاشق گشتن توخیابون انقلاب وحوالیش هستم.جای ماروهم خالی کنید.

اگه بتونم تو داروخانه نزدیک خونمون کار پیدا کنم عالی میشه. ویراستاری رو یه کم شک دارم که برم. منم انقلاب رو خیلی دوست دارم کاش بودی قدم زدن با دوست لذتش رو دو چندان می کنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد