The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground
The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground

خرید خانه

قصد دارم تو تهران خونه بخرم یه آگهی بهم چشمک میزنه قیمت خونه یک میلیارد و دویست و سی تومنه و من اگه همه دارایی هام رو تجمیع کنم تقریبا به این عدد میرسه منتها قسمت زیادی از دارایی ام شهرستان هست و باید یه سر برم شهرستان و دارایی‌هام رو بیارم و اینجا تبدیل به نقد کنم. نمی دونم الان خونه رو بخرم یا صبر کنم یکی دو سال دیگه یه جای بهتر بگیرم. خسته شدم از مستاجری و اینکه خونه ای که توش هستم یه سری مشکلات داره مثلا قفل در خراب هست. دستشویی مشکل داره و سوسک و مارمولک هم داره، کلا حموم دستشویی رفتن تو اون خونه برای من معادل عذاب الهی هست و فقط به دلیل اجاره کم اونجا رو تحمل می کنم. با توجه به دردسرهای جابه جایی هم فعلا قصد ندارم جابه‌جا بشم. این خونه جدیده سی و هفت متر هست و اتاق هم نداره اما نوساز هست، طبقه چهارم هست و آسانسور نداره، در کل صد در صد ایده آل نیست ولی من هم نمی دونم چیکار کنم. پولامو جمع کنم یه جای بهتر بخرم یا همین رو بخرم. 

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه دوشنبه 14 اسفند 1402 ساعت 14:14 http://Ttab.blogsky.com

سلام عزیزم الان بخری بهتره.سال بعدقیمتش بیشترمیشه.ترجیحا طبقه چهارم نخری بهتره.اگه میخری محله بهتربخر.محلی که به مترو یابی آرتی نزدیک باشه واگه بخوای بفروشی ،طبقه4به چشم نیاد.
سال ساخت هم پایین ترباشه بهتره .البته میدونم پولت محدوده ولی توبااعتمادبه نفس برو جلو وایشالله میتونی

سلام عزیزم بله همین طوره، در مورد طبقه چهارم با نظرتون موافق هستم بسیار هوشمندانه است. آره سال ساخت هم مهمه من خونه نوساز دوست دارم ولی اینکه بتونم پیدا کنم و به پولم بخوره خودش مسئله‌ای هست.

یه مرد یکشنبه 29 بهمن 1402 ساعت 18:11 http://Whiteshadow.blogsky.com

اموالی که تو شهرستان داری هم رشد می کنه؟

چون قطعا ملک تو تهران رشد می کنه

اموالم طلا هست و خوب قطعا رشد می کنه اما اینکه چقدر رشد کنه از ملک جا بمونه یا نه رو نمی دونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد