The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground
The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground

مرگ و زندگی

امروز کدال گزارش‌ها رو باز نمی‌کرد و عملا نتونستم کاری انجام بدم و مدام در حال رفرش کردن صفحه بودم. نمی دونم چه مرگم شده سهام خریدوفروش کردم که البته خیلی منطق درستی پشتش نبود و فقط بر اساس هیجان بود. تا حدی که موجودی حسابم ته بکشه خرید کردم و باید یک هفته آتی رو در شرایط بحران مالی مدیریت شده زندگی کنم. پیام دادم به آرایشگر نزدیک خونمون و ازش نرخ اصلاح صورت و ابرو رو پرسیدم و قرار هست این هفته برم آرایشگاه خوشگل کنم. تو فکر رنگ کردن مو هستم ولی بودجه ام به شدت محدود هست. گلوم میسوزه و چندتایی سرفه زدم، نمی دونم شاید کرونا باشه فقط آرزوم می کنم حالا حالاها نمیرم اگه هم مردم که دیگه حتما باید می مردم شانس زندگی کردن نداشتم. 
نظرات 1 + ارسال نظر
یه مرد سه‌شنبه 7 آذر 1402 ساعت 15:32 http://Whiteshadow.blogsky.com

سیگنال خوب به منهم بده

سیمان آبیک سهم خوبیه، افران هم سودش مطمئنه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد