The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground
The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground

مسیر راهپیمایی

روز چهارشنبه واسه خودم خیابون گردی کردم از ولیعصر گرفته تا انقلاب رو پیاده روی کردم. مسیر دانشگاه امیرکبیر واسم جالب بود تا حالا از این سمت خیابون نیومده بودم. توی خیابون انقلاب افراد چادری و مدافع حکومت در حال شعار دادن بودند، منم همین طوری نگاه می کردم و رد می شدم برام جالب بود دیدن این همه آدم شبیه به هم تا اینکه یه اتفاقی نظرم رو جلب کرد. دو تا پسر یه دختر رو گرفته بودند و رهاش نمی کردند بعدا متوجه شدم دختره گویا گفته "رضا شاه" این ها هم گرفته بودنش. نمی‌دونم چی میشه گفت به این جور آدم‌ها جوگیر یا بی عقل بین این همه آدمی که هیچ کدوم شبیه تو نیستن نباید مخالفشون حرف بزنی وگرنه توی دردسر می افتی این جا جمع دوستانه یا فامیلی نیست که هر چی دلت خواست بگی و خطری هم تهدیدت نکنه، خلاصه که باید مراقب بود و جانب احتیاط رو رعایت کرد. موقع برگشت مترو خیلی شلوغ بود گویا علاوه بر راهپیمایی، سخنرانی هم بوده من منتظر موندم سه چهار قطار اومد و جا نشدم و بعدش به زحمت جا شدم و راهی مسیر بازگشت به خونه شدم. 

نظرات 5 + ارسال نظر
شکسپیر اعظم یکشنبه 30 مهر 1402 ساعت 07:46 http://cafeparis.blogfa.com/

فک کنم دیدمت بدجور فاز پیاده روی احساس سیندرلایی داشتی خواستم یه تنه بهت بزنم یه کم به خودت بیای

مترو رسما شده حموم عمومی

شاید جوان تر بودم بیشترحرص می خوردم ولی در سکوت بیشتر نظاره گر اتفاقات بودم منتها بی تفاوت شده بودم. مترو وضعیت اسفناکی داره حقیقتا

آقای رعد شنبه 29 مهر 1402 ساعت 23:33 https://iammrthunder.blogsky.com/

البته فامیل داریم تا فامیل
جلوی بعضیا هیچی نمیشه گفت

بله اونم هست متاسفانه

لیلی شنبه 29 مهر 1402 ساعت 15:35

دخترک بیچاره... نمی‌دونم آخر و عاقبتمون چی میشه...یه زمان هم ملت از دست شاه و شاهبازی فریادشون به هوا بود.جوونا گناه دارن...

سرنوشت دخترک احتمالا به آینده ای نامعلوم دچار بشه بیشتر به خاطر بی گناهیش دلم می سوزه، شرایط خوبی نداریم متاسفانه

یه مرد شنبه 29 مهر 1402 ساعت 15:08 http://Whiteshadow.blogsky.com

مملکت مسخره شدا

دقیقا!

فاضله شنبه 29 مهر 1402 ساعت 13:57 http://1000-va2harf.blogsky.com

کاش می‌گفت محمدرضا

همون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد