The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground
The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground

جنگ و بازارها

چند روزی میشه حماس به اسرائیل حمله کرده و یه جورایی کشور ما هم تحت تأثیر قرار گرفته، دیروز بورس شدید منفی شد امروز حال بهتری داشت. سه روزی میشه بازار ارز و طلا تحت تأثیر قرار گرفته و قیمت‌ها سیر افزایشی داشته‌اند. من از این جریان ناراحتم، هر بار قیمت دلار بالا میره با خودم میگم به سمت آینده نامعلوم و تباه حرکت می کنیم. آینده ای که توش به دست آوردن هر چیزی سخت تر و سخت تر میشه. امروز یه حالتیم که بغض گلوم رو فشرده از طرفی افزایش قیمت ها حالمو بد کرده و از طرفی کار پایان نامه‌ام گره خورده و کلافه هستم. نتونستم این هفته رو درست و حسابی روش کار کنم. راستی از شرکت قبلی هم بهم زنگ زدند این هفته یه روز باید برم برای تسویه، تقریبا یک سالی میشه از اونجا بیرون اومدم. به نظر شما این جنگ ادامه دار خواهد بود؟ ممکن هست تاثیر بیشتری بر بازارها داشته باشه؟ ممکنه کشور ما هم درگیر جنگ بشه؟ تو این یکی دو روز حس بدی دارم از اینکه در خاورمیانه زندگی می‌کنم. 

نظرات 3 + ارسال نظر
سید محسن دوشنبه 24 مهر 1402 ساعت 19:16

*بیائید بجای تصورخراب کردن خانه ظلم—خانه عدل بسازیم حتی به اندازه یک نفر

ساختن و آباد کردن از هر زاویه ای بهتر از خراب کردن و ویرانی است.

فاضله دوشنبه 17 مهر 1402 ساعت 14:51 http://1000-va2harf.blogsky.com

تحت تاثیر جو قرار نگیر
آروم باش
ایران غیر مستقیم وارد جنگ شده
این حرکت لازمه

یه دلشوره عجیبی دارم، امیدوارم اتفاق بدی نیفتد.

یه مرد دوشنبه 17 مهر 1402 ساعت 14:03 http://Whiteshadow.blogsky.com

احتمالا یه لگدی هم به ما زده خواهد شد

یکی از کانال های تلگرامی نوشته اسرائیل به پایگاه نفتی ایران حمله کرده امیدوارم صحت نداشته باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد