The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground
The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground

روز سخت

به قدری امروز روز کاری سختی بود که حد نداشت. صبح اصلا نای بلند شدن نداشتم یک ساعت دیرتر بیدار شدم البته دیشب هم دیر خوابیدم. با یک ساعت تاخیر رسیدم سرکار، هر چه تلاش کردم انرژی خودمو جمع کنم نشد که نشد. روز یکشنبه هم همش فیلم دیدم، سریال سرگیجه رو دیدم. سریال متوسطی بود. روز شنبه هم خیابان ولی عصر گردی داشتم از نکات جالبش جاهایی که مامور ایستاده بود و خانم ها بدون حجاب خیلی ریلکس در رفت و آمد بودند. خیلی دلم می خواست کسی از این صحنه ها فیلم می گرفت و نشون می داد تو شبکه های اجتماعی طوری که آدم ها حس کنند ایران اونقدر هم کشور بدی نیست. میشه توش نفس کشید و پلیس ها گاهی اصلا به مردم کاری ندارند اما همیشه سمت دارک داستان نشون داده میشه اونم با سیاه نمایی و اغراق شدید، یه جوری که حس می کنی اینجا جای نفس کشیدن نیست و داری خفه میشی. من خیلی خوابم میاد نمی دونم میکشم سر کار بمونم یا نه ولی باید تحمل کنم و خودم رو سرگرم کنم. 

نظرات 4 + ارسال نظر
فهیمه چهارشنبه 5 مهر 1402 ساعت 16:13

خیلی ممنون از جوابت.

خواهش

فهیمه سه‌شنبه 4 مهر 1402 ساعت 21:31

سلام. سهم ختور خریدم رشد می کنه به نظرت؟

سلام . تقریبا یک ماهی میشه که نوسانات سهم محدود شده اگه قیمت از 550 بالاتر بره قطعا رشد خوبی خواهد داشت.

فاضله دوشنبه 3 مهر 1402 ساعت 17:25 http://1000-va2harf.blogsky.com

ما باید منصفانه حرف بزنیم

بله همینطوره! باید هر دو وجه داستان را گفت.

یه مرد دوشنبه 3 مهر 1402 ساعت 15:14 http://Whiteshadow.blogsky.com

خوبه

بله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد