The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground
The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground

اما و اگر اینستاگرام

برای روز پنج شنبه بلیط گرفتم که برم شیراز، هم خانواده رو ببینم و هم اینکه نوبت دکتر دارم. هفته پیش روز سه شنبه بعد از کار یه سر رفتم امامزاده صالح و بازار تجریش قدم زدم، حس خوبی داشت. این هفته خیلی حس کار کردن نداشتم یکی دو تا گزارش مجمع زدم و یه حساب سرانگشتی روی شرکت‌های غیر بورسی داشتم. کمی توی اینستاگرام چرخیدم، من فکر می کردم بعد از فیلتر شدن اینستاگرام دیگه کلا این شبکه اجتماعی رو مردم استفاده نمی کنند ازش ولی اشتباه می کردم اینستاگرام به راهه و مردم ازش استفاده می کنند هر چند من از این شبکه اجتماعی خوشم نمیاد ولی دوست دارم راجع به سهام و تحلیل سهام پیج داشته باشم. به نظر شما آیا شروع کنم به پیج زدن راجع به سهام و تحلیل هام رو اونجا بذارم کسی فالو می کنه؟ آیا هنوز تعداد قابل توجهی از مردم به اینستاگرام سر می‌زنند؟ خود شما چطور؟ طی یک سال اخیر بازدیدتون از اینستاگرام روندش چطوری بوده؟ لطفا با پاسخ هاتون من رو کمک کنید. 

نظرات 8 + ارسال نظر
فاطمه دوشنبه 3 مهر 1402 ساعت 03:15

سلام دوست خوبم من به عنوان یه دختر بدون هیچ کمک و سرمایه به کمکت احتیاج دارم :)

یه پیج تو اینستاگرام دارم به اسم :

regaloonaa تو این پیج پک های خوشگل، فانتزی و کیوت آرایشی و بهداشتی می فروشم شاید دلت نخواد ازم خرید کنی یا اصلا این چیزا رو دوست نداشته باشی، ولی بدون حتی با یک لایک کوچیک یا کامنت از منِ دست تنها حمایت کردی دعای منم تا آخر عمر بدرقه راهت می مونه

سلام دوست عزیز، به امید رونق کسب و کار شما، پرفروش باشید.

امیررضا پنج‌شنبه 23 شهریور 1402 ساعت 10:04 http://cafeparis.blogfa.com/

تحلیل اگه دوخطی باشه و در دو جمله بگه چی میشه خوبه

غبار الوده این فضا ولی

دقیقا همینطوره! بسی با شما موافق هستم.

شکسپیر اعظم چهارشنبه 22 شهریور 1402 ساعت 07:41 http://cafeparis.blogfa.com/

بدک نیست/ عوام زیاد می لولن اونجا

دقیقا همین طوره!

زهرا سه‌شنبه 21 شهریور 1402 ساعت 22:21 http://pichakkk.blogsky.com

می بینم که شما هم شیرازی هستی انگار!

بله من نیز شیرازی هستم دوست عزیزم

آقای رعد سه‌شنبه 21 شهریور 1402 ساعت 21:40 https://iammrthunder.blogsky.com/

به نظر من هر جایی مخاطب خودش رو داره، و یکسری هم همه جا هستن و همپوشانی دارن
فکر کنم از یک جایی شروع کنید که زیاد مخاطب نباشد، تا ازمون و خطا هم کرده باشید بهتر باشه
بعد به اپلیکیشن ها پر مخاطب رو بیارید ...

به نکته خیلی خوبی اشاره کردین حتما عمیقا بهش فکر می کنم و در نهایت در نظر میگیرم. مرسی از نظر و پیشنهادتون دوست عزیزم

یه مرد سه‌شنبه 21 شهریور 1402 ساعت 14:54 http://Whiteshadow.blogsky.com

خیلی کار خوبی است
الان اینستا بدون فیلتر هم باز میشه
مخاطب زیاد داره
امیدوارم بزنی د موفق باشی

منم شنیدم برای بعضی ها بدون فیلترشکن کار می کنه، اما من هنوز برای استفاده ازش باید از فیلترشکن استفاده کنم.مرسی از لطف و محبتتون

لیلی سه‌شنبه 21 شهریور 1402 ساعت 12:38 http://lostinwonderland.blogsky.com

آره من حتما فالو می‌کنم هر چند اصلاً عقلم به اعداد و پول و اقتصاد قد نمیده ولی میام ازتون یاد بگیرم.

مرسی عزیزدلم، ممنون از لطف و محبتتون

RA سه‌شنبه 21 شهریور 1402 ساعت 11:59 http://rashedaliyari.blogsky.com

سلام
من خودم اینستا ندارم؛ ولی تقریباً تمام دوستان و آشنایانم دارند.
به نظر بنده که خیلی خوب است، ولی در نهایت به این نتیجه می‌رسید که باید در چند بستر فعالیت کنید؛ مثلاً سایت و اینستا یا تلگرام و اینستا و ...
بعد از یک مدت کاملاً متوجه می‌شوید که چه کار باید انجام بدهید
افرادی که قبل از شما وارد این مسیر شدند را هم بررسی کنید ...
موفق باشید

سلام. پیشنهاد خوبیه فعالیت در چند بستر اجتماعی، درسته همین طوره، مرسی از راهنمایی شما دوست عزیز و بزرگوار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد