The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground
The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground

بازارهای مالی

یه سهم خریدم به اسم "قشهد" این سهم خیلی خوبه این چند روز که بازار منفی بود پر قدرت صف خرید بود و سبزی چشم نوازی به پرتفوی قرمز من داد. بالاخره کارت ملی رو برداشتم و رفتم یه دونه سکه خریدم به قیمت بیست و هشت میلیون و پانصد هزار تومان که این قدر ورودم به این بازار پرقدرت بود که از اون روزی که خریدم مدام قیمتش افت کرده و لیک جز افسوس ثمره ای برای من نداشت. امروز قدری تایم آزاد داشتم راجع به دهک های درآمدی سرچ کردم چیزی دستگیرم نشد جز چند مطلب قدیمی که درآمد دهک دهم بالای ده میلیون تومان است. با این احتساب باید تعداد افرادی که همچین درآمدی دارند بسیار باشد. در مورد گرفتن وام نیز سرچ کردم به این نتیجه رسیدم تا زمانی که محل خرج کرد وام مشخص نشده باشد بدون هدف وام گرفتن ایده روشنی نیست. بیشتر مقروض می شوی و به دردسر می افتی. از همکارم پرسیدم حقوق رو گویا یکم هر ماه واریز می‌کنند، من باید هفت هشت روز دیگر در انتظار حقوق باشم البته وضع مالیم چندان مناسب نیست اما چاره چیه باید صبر کنم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد