The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground
The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground

حقوق پایین

امروز صدام زدند و چندتا برگه گذاشتند جلوی روم که امضا کنم مثلا قراردادم بود که توش مبلغ حقوق هم درج شده بود. حقوق نسبت به شرکت قبلی پایین تر بود و من همین طور ناراحت توی خودم بودم. فعلا سه ماه آزمایشی هستم. امروز قدری انگیزه ام رو برای کار از دست دادم. اما نشستم با خودم فکر کردم که باید قوی باشم. باید کارهایی که بهم محول میشه به بهترین شکل انجام بدم. باید اول مطمئن شم بعد سه ماه اینجا ماندگار هستم یا نه بعد دعوای حقوق راه بندازم. فعلا باید سکوت کنم. البته تا رقمی پرداخت نشه آخر ماه صرفا بر اساس یه برگه که حتی حکم حقوق هم نبود نمیشه نظر داد. گاهی وقت ها تو بعضی شرکت ها عدد دریافتی بیشتر از حکم حقوق می شد. باید حداقل تا آخر ماه منتظر بمونم که یه مقایسه ای داشته باشم بعد که شرایط رو سنجیدم دنبال راه حل برای بهبود اوضاع باشم. 

نظرات 1 + ارسال نظر
RA چهارشنبه 18 مرداد 1402 ساعت 18:16 http://rashedaliyari.blogsky.com

سلام
امیدوارم که این هم از همان مواردی باشد که در انتها حقوق و مزایای بیشتری نسبت به حکم اعطا می کند.
تصمیم خوبی گرفتید، ان شاء الله خیر است

سلام. من هم امیدوارم نسبت به اون چیزی که رو کاغذ دیدم دریافتی بالاتری داشته باشم. ممنون از لطف شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد