The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground
The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground

پاسخ به چالش

آقای رعد خواستن که در چالشی شامل پرسش های زیر شرکت کنیم. دوست داری عاشق شی ازدواج کنی یا سنتی؟ طبعا دوست دارم عاشق بشم و به ازدواج منتهی بشه. همین الان چقدر پول تو حسابت هست؟ حدود چهل تومنی هست. کدوم بازیگر میتونه نقش تو رو بازی کنه؟ صبا کمالی. ترسناک ترین اتفاقی که افتاده؟ همین چند ماه پیش چیزایی می دیدم و می شنیدم که بقیه نمی دیدن و نمی شنیدن خیلی روزهای سخت و ترسناکی بود. یکی از شایعاتی که درباره خودت شنیدی؟ میگفتن با یه پسری دوستی در حالی که باهاش دوست نبودم و اصلا هیچ وقت حتی باهاش حرف نزده بودم. اولین کراش شما به سلبریتی کی بود؟ خیلی بچه بودم دوران جهالت شادمهر عقیلی الان اصلا اون سبک موزیک رو دنبال نمی کنم و گوش نمیدم. زیر دوش چه آهنگی می خونی؟ هیچی. از بچه کدوم فامیل یا دوست و آشنا بدت می اومد؟ هیچکدوم. اگر پلیس بگیردت دوست صمیمیت فکر می کنه به چه جرمی دستگیر شدی؟ به جرم نشر اکاذیب یا جرم های سیاسی. دوست داری برای همیشه تو چه سنی بمونی؟ توی دوران کودکی.

نظرات 1 + ارسال نظر
آقای رعد چهارشنبه 11 مرداد 1402 ساعت 23:21 https://iammrthunder.blogsky.com/

مرسی خانم شرکت کردین
شایعه شما هم مثل من بود
چقدر هم پول دارین، ایشالا باز هم بیشتر و بیشتر بشه

خواهش، مرسی از شما. آره همین طوره. بیشتر شدن رو خوب اومدی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد