The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground
The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground

کار اونم دو تا

من کار پیدا کردم بالاخره مصاحبه رفتن ها نتیجه داد و من کار پیدا کردم. یکیش کارآموزیه با حقوق وزارت کار دیگری کارشناس هست با حقوق بالاتر هست. کارآموزیه راهش چند دقیقه ای نزدیک تر هست. کارآموزیه خصوصیه و کارشناسیه دولتی هست. ساعات کاری کارآموزی هشت صبح الی پنج عصر هست. ساعات کار کارشناسی فعلا که تابستون هست از شش و نیم صبح الی دو و نیم بعد از ظهر هست. من حقیقتا سر انتخاب موندم. از طرفی اون بعد آموزشی و کارآموزی دلم میخواد. از طرفی این کارشناسی هم محیط خوب و آرومی داره و خوب پول بهتری هم میدن. شما جای من بودین چیکار می کردین؟ کدوم رو انتخاب می‌کردین؟ موندم سر دو راهی و البته برام سخته که به خصوصیه نه بگم. امروز برای آشنایی با محیط دولتیه رفتم سر کار و روز نسبتا خوبی بود. کارمندا خوب بودن و همکارهای خوبی دارم. 

نظرات 2 + ارسال نظر
آقای رعد دوشنبه 9 مرداد 1402 ساعت 00:14 https://iammrthunder.blogsky.com/

استخدام دولت بشین، احتمال اینکه تعدیل نیرو بشین خیلی کمه
ولی خصوصی معلوم نیست، ممکنه عالی باشه یا ممکنه مثل دولتی باشه یا خیلی بد پیش بره
نظر منم دولتیه

خیلی هم خوشحال شدم کار پیدا کردین مبارکه

مرسی از نظرتون اتفاقا منم در نهایت که به جمع بندی رسیدم با شما هم نظر بودم. مرسی از لطف و محبت شما

لیلی شنبه 31 تیر 1402 ساعت 20:10

من بودم کارشناسی و سیستم دولتی رو انتخاب می‌کردم

به نظر راحتی و آسودگی خاصی داره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد