The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground
The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground

بازار ریزشی

امروز شاخص کل بورس حدود پنجاه هزار واحد افت کرد. دلار در کانال چهل و هشت هزار تومان قرار گرفت و سکه هم حدود بیست و هفت میلیون شد. بازار خودرو هم به خاطر واردات خودروی دست دوم ریزش داشت. یه جورایی همه ی بازارها ریزشی هست، حقیقتا پولی هم برای سرمایه گذاری نیست که بگیم پول سرگردان راه خودش رو پیدا می‌کنه و به یک بازاری ورود میکنه. عرضم به حضور انورتون من همچنان بیکارم نمونه یک شخصی که در مخارج اولیه زندگی مانده است الان پول از کجا بیارم سرمایه‌گذاری کنم و به بازارهای مالی جان دوباره بدم حقیقتا نشستم دارم لذت میبرم از ریزش بازارها، البته مقدار اندکی پول در بورس سرمایه‌گذاری کرده‌ام که تبدیل به ضرر شد در این یکی دو ماه اخیر و نظاره گر ضرر روی ضرر هستیم. اوضاع مالی شما چطور است؟ همه چیز بهم ریخته مثل من یا اینکه روال است؟

نظرات 1 + ارسال نظر
آقای رعد چهارشنبه 28 تیر 1402 ساعت 22:38 https://iammrthunder.blogsky.com/

نه بابا، واسه ما هم سخت میگذره
ولی توی هیچ جایی سرمایه گذاری نکردم
ولی چند نفر رو میشناسم توی بورس هستن، تا کی قرار است به قهقرا بره؟

کار خوبی کردی که تو هیچ بازاری سرمایه‌گذاری نکردی. من توی یه کانال تلگرامی دیدم که نوشته بود تا آبان ماه وضعیت بورس همین هست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد