The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground
The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground

قبض برق

امروز از صبح که بیدار شدم سطح انرژیم پایین بود. یه جا قرار مصاحبه داشتم نرفتم. زنگ زدن چرا نیومدی؟ گفتم سردرد داشتم. یه پایان نامه رو نصفه نیمه رها کردم حسش نبود کامل بخونم. حس هیچ کاری نداشتم. فقط توی نت چرخیدم برای خودم تا زمان بگذره. راستی قبض برق هم اومده جدیدا من شب ها توی نور می خوابم علتش هم این هست چندتا سوسک دیدم توی خونه گویا اون ها عاشق تاریکی هستند. من هم سعی کردم کاری کنم جرات حضور نداشته باشند. دیگه همش خونه بودم لپ تاپ روشن بوده گاها چراغ روشن بوده نمی خوام به زیاد بودن مبلغش فکر کنم هر چند بیکارم و خیلی مخارج داره بهم فشار میاره اما چاره‌ای نیست. نمی دونم با این وضع من تا کی بیکارم و آیا امیدی هست برم سرکار؟ 
نظرات 1 + ارسال نظر
RA شنبه 24 تیر 1402 ساعت 23:53 http://rashedaliyari.blogsky.com

بله، بعضی اوقات با اینکه کار برای انجام دادن هست ولی حوصله پرداختن بهش رو نداریم
امیدوارم به زودی اوضاع بر وفق مراد شما بشود

درسته همین طوره گاهی اوقات هیچ رقمه حسش نیست. ممنون از لطف و محبتتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد