The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground
The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground

تحلیل بنیادی

امروز یه فایل که از شرکت قبلی داشتم رو بررسی کردم و متوجه شدم فقط یه سری اختلاف جزئی تو تحلیل‌هام با معیارهای کارفرما قبلی بوده و تحلیل من از اساس مشکل نداره فقط یه سری نکات ریزی باید واردش بشه که کیفیت تحلیل بالا بره. من سر این داستان خیلی اعتماد به نفسم پایین اومد و الان که بررسی کردم قبلا هم که کتاب خوندم متوجه شدم اصل داستان اوکیه یه سری نکات ریز رعایت کنم به کلی همه چیز عالی میشه. یوتیوب ویدیوی یه شخصی رو دیدم که استعفا داده بود تا کسب و کار خودش شروع کنه دیدنش امید به زندگی منو افزایش داد. چندتا سهم تحلیل کردم و خریدم با این فاز که کرایه خونه این ماه رو دربیارم متاسفانه امروز بازار خوب نبود و فقط یکی از اون‌ها وارد سود شد. چندجا رزومه فرستادم دعوت به مصاحبه شدم ولی چه فایده وقتی اعتماد به نفس ندارم و تو مصاحبه من من می کنم واقعا ارزش نداره باید یه کم به خودم متکی باشم تا اعتماد به نفسم بیاد بالا که مصاحبه ها موفقیت آمیز باشند. به نظر شما باید چیکار کنم که بتونم تو مصاحبه خوب صحبت کنم و اعتماد به نفسم چطور بالا بیارم؟

نظرات 3 + ارسال نظر
RA پنج‌شنبه 22 تیر 1402 ساعت 23:45 http://rashedaliyari.blogsky.com

بهتر از بنده می‌دانید که کارهای بزرگ با قدم‌های کوچک انجام می‌گیرد؛ آگاهانه به کارهای کوچکی که در طول روز و در تمام مدت زندگی انجام دادید توجه کنید، به مرور اعتماد به نفس‌تان بهبود پیدا خواهد کرد ان شاء الله
برایتان آرزوی شادی و موفقیت دارم

مرسی از پیشنهادتون، حتما اجراش می کنم . از شما متشکرم دوست عزیز

زری.. پنج‌شنبه 22 تیر 1402 ساعت 22:21

همونطور که اعتمادبنفس کاذب خوب نیست، خودکم بینی هم خوب نیست. خب شاید بهتر باشه نقاط قوت کار و ‌سواد خودت را به خودت یادآوری کنی و باور کنی که تو هم میتونی برای اون شرکت حرفی برای زدن داشته باشی و تمرکز کنی بر ارایه ی خودت و داشته هات به بهترین شکل ممکن.
امیدوارم زودی خوش خبر باشی

مرسی از پیشنهادت دوست عزیز حتما بهش توجه می کنم.

آقای رعد دوشنبه 19 تیر 1402 ساعت 22:00 https://iammrthunder.blogsky.com/

به نظرم همین که اون تحلیل رو انجام دادین خیلی خوب بوده، چون فهمیدین که مشکل بزرگی ندارین و با یه کمی دقت و تلاش بیشتر میتونین کیفیت کارتون رو ارتقاء بدین
به مدیتیشن و شکرگزاری و ... فکر نکردین؟

خودمم همین طور فکر می کنم. راستش تا حالا انجام ندادم. مرسی از پیشنهادتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد