The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground
The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground

قبض آب

قبض آب این سری چهارصد هزار تومان اومده که سهم من شده پنجاه هزار تومان، ماجرا از این قراره که پیرمرد صاحبخونه گاها کلید در حیاط رو میندازه و میاد داخل حیاط و شروع میکنه به شستن حیاط یا همون آب بازی، خدا لعنتش کنه نه میشه باهاش دعوا کرد فقط میشه یه گوشه نشست بهش فحش داد و غصه خورد تهش هم من باید قبض آب بدم و آقا بشینه آب بازی کنه. می ترسم دعوا کنم بگه بلند شو یا قراردادم رو تمدید نکنه تو این گرونی حالا چطور خونه پیدا کنم من بیکار که تو اجاره همین آلونک هم موندم. دو روز میشه دو تا پایان نامه خوندم که یه جورایی دارم در راستای اهدافم پیش میرم. همچنان بیکارم و در جست و جوی کار، فردا یه جا قرار مصاحبه دارم دعا کنید خوب پیش بره راهش دوره ولی باید برم مهم نیست، مهم اینه که شاید فرجی شد رفتم سرکار و از این بلاتکلیفی نجات پیدا کردم. 

نظرات 2 + ارسال نظر
اقای تابستان چهارشنبه 21 تیر 1402 ساعت 09:04 http://sahar1401.blogsky.com

سلام
تو بگو به کدوم یک از اینا بیشتر اعتقاد داری تا راه حلشو بگم
1-مذهب
2-انرزی مثبت
3-قانون جذب
4-انگیزشی

سلام تا حدی به قانون جذب و انرژی مثبت اعتقاد دارم.

RA چهارشنبه 7 تیر 1402 ساعت 22:55 http://rashedaliyari.blogsky.com

ان شاء الله هر چه سریع تر کار مناسب پیدا کنید و در مسیر اهدافتان حرکت کنید

از لطف و محبت شما دوست عزیز متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد