The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground
The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground

بد شانسی

من مسافرت بودم، یعنی نوبت دکتر داشتم یه سر رفتم شیراز، برای برگشتن عجله داشتم چون خیر سرم شنبه باید می‌رفتم سرکار، امروز رفتم سرکار اولش منو بردند یه طبقه دیگه و یه اتاق خالی بهم دادن گفتن اینجا بنشین، بعدش آبدارچی اومد گفت اخم کنی کلاهمون میره تو هم، منم خیلی تلاش کردم حین معاشرت باهاش لبخند بزنم و شاد نشون بدم خودم رو، خلاصه نیم ساعتی گذشت اومدن به من گفتن ما جذب نداریم و باید با حراست هماهنگ می کردیم و این صحبت ها، شما برو خونه ما بهت زنگ می زنیم. منم دست از پا درازتر برگشتم خونه اینم از کار پیدا کردن من، نمی دونم دوباره بیکار شدم واقعا یا چند وقت دیگه بهم زنگ می زنند. از یه شرکت دیگه هم امروز بهم زنگ زدند واسه فردا قرار مصاحبه دوم گذاشتن، چون قبلا مصاحبه اول اوکی شده بود، من منتظرشون بودم اما خبری ازشون نبود که امروز خبر دادند، ما همچنان در به در دنبال کار هستیم و کلافه شدیم از این داستان، خدایا اگه منو می‌بینی هوامو داشته باش بدجوری گره افتاده توی کارم و مثل خر توی گل گیر کردم. 
نظرات 1 + ارسال نظر
آقای رعد شنبه 27 خرداد 1402 ساعت 18:33 https://iammrthunder.blogsky.com/

این سایت های کاریابی مثل جاب ویژن رو دیدین؟

نه متاسفانه ندیدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد