The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground
The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground

کار پیدا کردم!

امروز بهم زنگ زدن و گفتند بیا سرکار، منم با توجه به اینکه نوبت دکتر داشتم و شیراز بودم ازشون خواستم از هفته آتی شنبه برم سرکار، یه چند تا فایل دادن بررسی کنم. یه کار دیگه هم در قالب دورکاری بهم پیشنهاد شد که اونم یه سری تسک دادن باید انجامشون بدم بفرستم. این بار اصلا رغبتی به رزومه دادن نداشتم، حس می کنم خدا هوام رو داشت و خودش شاهد اوضاع من بود و کار رو به بهترین شکل ممکن واسم جور کرد. خدای مهربونم ازت ممنونم که حواست بهم هست و هوامو داری. الان من نشستم با کوله باری از تسک جلوی سیستم و نمی دونم این لپ تاپ رو همراه خودم ببرم یا تسک ها رو انجام بدم و لپ تاپ همین جا بمونه. 

نظرات 3 + ارسال نظر
سید محسن سه‌شنبه 23 خرداد 1402 ساعت 19:41

هر اقدامی که در شما،توقع ایجاد کند، نا بجاست

بله همینطوره!

RA سه‌شنبه 23 خرداد 1402 ساعت 08:16 http://rashedaliyari.blogsky.com

شکرخدا
ان شاء الله در ادامه هم کارتان خوب پیش برد و آسوده خاطر باشید

مرسی از لطف و محبت و خوش قلبی شما

آقای رعد یکشنبه 21 خرداد 1402 ساعت 22:08 https://iammrthunder.blogsky.com/

مبارکه

متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد