The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground
The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground

کارم چطوریه؟

من دو روز رفتم سرکار، روز اول که صبح خیلی دیر رسیدم و روز دوم خیلی زود رسیدم.محل کار طبقه نهم هست، من از آسانسور تا حدودی می ترسم یعنی هر طبقه که میره بالا ضرب در سه می کنم ارتفاع سقوط رو تخمین می زنم. خصوصا آینه و موزیک هم نداره واقعا توش حس خوبی ندارم دیگه یه بار سوره حمد و توحید خوندم یه کم آرامش گرفتم. تو این دو روز بهمون شیر و کیک و آب معدنی و چای دادن، به نظر خوب میاد. ساعت کاری هشت صبح تا پنج عصر هست، چهارشنبه ها تا چهار هست. بدیش اینه مسیرم دور هست. شنبه باید یه تحلیل تحویل بدم. تا الان همه چی نسبتا خوب پیش رفته. اگه بتونم مسیر رفت و آمدم رو بهینه کنم اوکی میشه. روز اول اینقدر سخت گذشت که می خواستم دیگه نرم ولی روز دوم نسبتا بهتر بود. 

نظرات 3 + ارسال نظر
RA پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1402 ساعت 12:27 https://rashedaliyari.blogsky.com/

مبارک باشد

مرسی از شما

آقای رعد یکشنبه 17 اردیبهشت 1402 ساعت 12:53 https://iammrthunder.blogsky.com/

خدا کنه خوب پیش بره که راضی باشید

مرسی از لطف شما دوست عزیز

monparnass شنبه 16 اردیبهشت 1402 ساعت 18:42 http://monparnass.blogsky.com

"روز اول اینقدر سخت گذشت که می خواستم دیگه نرم ولی روز دوم نسبتا بهتر بود. "

همیشه شروع یه کار جدید این طوره
بعد از مدتی ، به اونجا و کارها ی اونجا عادت می کنی
و تحملش آسون تر میشه
بقول شاعر :
اندکی صبر
سحر نزدیک است

بله همینطوره کم کم به مرور زمان همه چیز عادی میشه و راحت تر میگذره چون عادت کردیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد