The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground
The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground

مقدمات کاری

از همون شرکتی که قبلا بهم گفته بودند از اول اردیبهشت بیا سرکار، بهم زنگ زدند و گفتند فردا بیا. منم رفتم یه دوش گرفتم. واسه فردا ناهار درست کردم. فایل‌هایی که باید فردا ببرم رو روی نت آپلود کردم که اونجا داشته باشم. الان هم می‌خوام موهامو اتو کنم. مسیرش یه کم نسبت به خونمون دور هست ولی چه میشه کرد، دیگه بعد از این همه مدت بیکاری، واقعا همین هم خودش خوب هست. امیدوارم فردا به عنوان اولین روز کاری به موقع برسم و روز خوبی باشه. بالاخره هر چی باشه از مصاحبه رفتن‌های بی حاصل راحت شدم. فردا هم بهم زنگ زدند یه جا برم مصاحبه، ولی من نمیرم به جاش می‌رم سرکار و با محیط جدید آشنا می‌شم.
نظرات 4 + ارسال نظر
monparnass چهارشنبه 13 اردیبهشت 1402 ساعت 23:23 http://monparnass.blogsky.com

خدا رو شکر که از بلاتکلیفی در اومدی
امیدوارم دستمزدی که بهت می دن و محیط کاریش خوب باشه و بهت اونجا خوش بگذره

پ.ن 1:
قاعدتا نباید مانتو و شلوارت رو اتو می کردی؟

پ.ن 2:
ضرری نداره مشخصات اون شرکتهایی رو که به مصاحبه دعوتت کردن ولی قصد رفتن نداری رو یه جا برای روز مبادا ذخیره کنی .
بهر حال کندن چاه ، حتی اگر هم به همین زودی ها هم قصد دزدیدن مناره رو نداشته باشی
کار عاقلانه ای هست

حقیقتا هنوز به مرحله حقوق و دستمزد نرسیدیم. مانتو شلوارم جنسش طوری هست که اتو لازم ندارد. گاهی به کار میاد گاهی نه بگیر، نگیر داره.

RA دوشنبه 11 اردیبهشت 1402 ساعت 22:41 https://rashedaliyari.blogsky.com/

خیلی خوشحالم شدم براتون
ان شاء الله به خیر و خوشی و پر از پول

مرسی از لطف و محبت شما

احسان دوشنبه 11 اردیبهشت 1402 ساعت 19:24

آرزوی موفقیت فراوان دارم

ممنون از لطف شما، همچنین برای شما

فاضله دوشنبه 11 اردیبهشت 1402 ساعت 19:21 http://1000-va2harf.blogsky.com

خوشحالم

مرسی از حس خوبت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد