The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground
The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground

خرابکاری پرنده

امروز صبح که از خواب بیدار شدم املت درست کردم. نسکافه خوردم و راهی محل مصاحبه شدم. توی راه برای که انرژی داشته باشم یه دونه انرژی زا خریدم. مصاحبه بدک نبود تقریبا نیم ساعت طول کشید. وقتی برمی گشتم و به مصاحبه فکر می کردم یه پرنده روی سرم خرابکاری کرد. من با یه مقنعه کثیف در کوچه، خیابان و مترو تحمل کردم تا به خونه برسم.  تو راه برگشت از یه پسر نزدیک مترو سه تا طالبی خریدم هفده تومن، باز داغ اون ملونی که گرون انداختن بهم تازه شد. یعنی با اون پول امروز میتونستم شش تا طالبی بخرم. نتونستم خودمو کنترل کنم رفتم شیرینی دانمارکی خریدم. آبدوغ خیار درست کردم عالی شد. الان هم چای گذاشتم. این پست چقدر مود خوراکی داشت. راستی برای اجاره خونه هم یه سری سهم فروختم و پول رو از بورس برداشت کردم. امیدوارم هر چه سریعتر کار گیر بیارم. بدجوری وضعیت مالی رو به آلارم هست. 

نظرات 5 + ارسال نظر
monparnass پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1402 ساعت 09:05 http://monparnass.blogsky.com

". امیدوارم هر چه سریعتر کار گیر بیارم. ... "
ان شا الله یکی از بهترین جاهایی که رفتی مصاحبه دعوت به کارت می کنه



" برای اجاره خونه هم یه سری سهم فروختم و پول رو از بورس برداشت کردم"
وقتی به امید خدا رفتی سر کار
برای ذخیره پولت سکه های کوچک
مثل ربع یا گرمی بخر
بورس قابل اعتماد نیست
به خیلی ها ضرر زده
و در آینده هم خواهد زد
داشتن یکی دو تا سکه کوچک
پشتوانه خوبی برای کرایه خونه هست

مرسی از شما، سکه هم خوبه مرسی از پیشنهادتون، امیدوارم هر چه زودتر کار گیر بیارم که نصف مشکلاتم حل بشه.

لیلی پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1402 ساعت 00:11

خدا کنه هر چه زودتر کار پیدا کنی. به نظرم رنجی بالاتر از بیکار شدن نیست

مرسی عزیزم، حقیقتا همین طوره.

ماهش چهارشنبه 6 اردیبهشت 1402 ساعت 18:15 http://badeyedel.blogsky.com

مرسی

خواهش

RÄMILA چهارشنبه 6 اردیبهشت 1402 ساعت 18:02

When sth does not work, take a break and run or do something else
.
Free up mind

Free up mind

ماهش چهارشنبه 6 اردیبهشت 1402 ساعت 17:54 http://badeyedel.blogsky.com

سلام و درود
ان شاالله زودتر کار گیرتون میاد
برای منم دعا کنید تنبل نباشم
مرسی

سلام، متشکرم. دعا می کنم زندگی ایده آل شما شود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد