The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground
The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground

در جستجوی آرامش

امروز پولی که قرار بود واسه تسویه به حسابم ریخته بشه، واریز شد. برای خودم ماکارونی درست کردم، چندان حوصله نداشتم بنابراین غذا هم خیلی طعم ویژه و خاصی نداشت. عصری ذهنم آرومتر بود، مطالعه کردم و با ذهن آروم مطالب ساده تر و قابل فهم تر بود. از یه شرکت باهام تماس گرفتند برای دوشنبه قرار مصاحبه گذاشتند. همچنان برای شرکت ها رزومه می فرستم، هرچند تعداد آگهی ها کم هست ولی خوب دارم تلاشم رو می کنم در جستجوی یک کار مناسب هستم. تصمیم دارم این بی قراری ذهنی که دارم رو حذفش کنم، من کلا آدم استرسی هستم. دیروز حالم بد شد همین طوری، وای به روزی که بیرون باشم استرس داشته باشم. الان هم با اینکه تو خونه ام وقتی استرس دارم زندگی زهرماری میشه، پس می خوام ریلکس کنم و کنترل زندگیم رو به دست بگیرم. باید در کمال آرامش به دنبال چیزهایی که می خواهم باشم. 
نظرات 1 + ارسال نظر
RA پنج‌شنبه 31 فروردین 1402 ساعت 21:08

اگر دوست داشتید کتاب تسلی بخشی های فلسفه، اثر آلن دوباتن، ترجمه عرفان ثابتی کتابی بسیار عالی و کاربردی است؛ البته اگر تا به حال مطالعه نکردید

مرسی از پیشنهاد خوبتون، نخوندم میذارمش توی لیست خرید نمایشگاه کتاب امسال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد