The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground
The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground

تحویل پروژه

پروژه‌ای که از محل کار بهم داده بودن رو انجام دادم و فرستادم. بعدش یه دوش گرفتم. بعدش شروع کردم آگهی ها رو دیدن و رزومه فرستادن، امروز دو بار آگهی دیدم و دو مرحله پای لپ تاپ نشستم و این ور اون ور رزومه فرستادم. هنوز هیچ فیدبکی از پروژه ای که انجام دادم نگرفتم کار جدید هم بهم ندادن. یه جور معلق طور رو هوایی هستم برای همین رزومه فرستادم ببینم چی میشه داستان کار کردن من، بعد از غرهایی که زدم رفتم قنادی سر کوچه کیک یزدی خریدم واسه خودم یه کم حالم اومد سر جاش، تلفنی با خواهر و مادرم حرف زدم. مصیبت پایان نامه هم دارم که باید یه جوری سر و تهش رو هم بیارم. یه کم کتاب خوندم ولی تمرکز ندارم. خدایا خودت بهم صبر بده. جدیدا با توپ تو خونه ورزش می کنم امروز یه نمه بالا پایین پریدم برای تغییر حال و هوا بد نبود. 

نظرات 2 + ارسال نظر
احسان دوشنبه 28 فروردین 1402 ساعت 20:52

عه چه جالب شمام دنبال کاری

بله حقیقتا دنبال کار میگردم.

monparnass دوشنبه 28 فروردین 1402 ساعت 20:50 http://monparnass.blogsky.com

" جدیدا با توپ تو خونه ورزش می کنم امروز یه نمه بالا پایین پریدم برای تغییر حال و هوا بد نبود. "
اگه به هر دلیل فعلا نمی تونی بری اون ورزشهای رقص-موزیک
این روزها هوا حدود ساعت 5.30 صبح روشن میشه و تا ماشینها کاملا بیان بیرون و به همه چی گند بزنن کلی فرصت هست
پیاده روی ، نیم ساعت رفت ، نیم ساعت برگشت
توی این هوای خوب
و بعدش یه دوش
شروع خوبی برای یک روز هست

ساعت پنج هنوز هوا تاریک هست من میترسم از خونه بیام بیرون، من این روزها که کار ندارم با آلارم ساعت نه صبح بیدار میشم که تایم قرص هام هست. مرسی از ایده هاتون پر از حس زندگیه و انرژی خوبی داره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد