The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground
The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground

تغییر رفتار

امروز یه سری از کارگاه‌های مهرداد آقاجانی رو گوش دادم. بیشتر اعصابم خرد شد و بی حوصله هستم. کل روز رو توی خونه بودم و بیرون نرفتم. اما یه جورایی چنان بی حوصله هستم، که حتی حس بیرون رفتن از خونه هم نبود. با گوش کردن پادکست ها متوجه این موضوع شدم که باگ رفتار من تو این مدت چی بوده، چرا زندگی من اینطوری هست. شاید مشکلی هست که باید حل بشه تا تغییراتی که می‌خوام اتفاق بیفتد. شاید باید رفتارم رو تغییر بدم. باید اساسی فکر کنم ببینم چیکار می‌خوام بکنم، بعد بر اساس اون رفتار سنجیده ای داشته باشم. دیشب به روتین پوست و مو وفادار بودم و اجراش کردم، امیدوارم امشب هم حسش باشه و اجراش کنم.

نظرات 1 + ارسال نظر
monparnass یکشنبه 27 فروردین 1402 ساعت 00:39 http://monparnass.blogsky.com

این بی حوصلگی با موندن توی خونه بدتر هم میشه
من هم وقتی چند روز تعطیلی بهم می خوره و همش خونه هستم همینطوری میشم
حتی حوصله کارهای مورد علاقه ام مثل خوندن کتاب یا دیدن فیلم و سریال رو هم ندارم
می دونی چی معجزه می کنه ؟
ورزش
حالا هر مدلی که باشه
من میرم سالن پینگ پنگ اینور و اونور می پرم و عرق میریزم
خسته و داغون میام خونه و دوش می گیرم و استراحت می کنم و حالم بهتر میشه

الان برای خانومها کلی ورزشهای جینگیل و بینگیل هست که در واقع انواع رقص همراه با موسیقی هستن
اسمهای مختلف دارن حرکاتشون متفاوته و با سرعتهای مختلفی انجام می شن .
یکی رو انتخاب کن و برو
بهت قول میدم سر دو هفته کلی روحیه ات بهتر شه
فعالیت جسمی روح و روان آدم رو آروم می کنه و بی حوصلگی رو کاهش می ده.

مرسی از پیشنهاد خوبتون، الان که فکر می کنم می بینم این مدل ورزش‌هایی که توش رقص داره هم پیشنهاد جالبیه، دوش گرفتن هم خوبه. هرچند وقتی سرکار می ریم غر می زنیم بیکاری هم کلافه می کنه آدم رو و باید به فکر چاره بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد