The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground
The Conqueror Worm

The Conqueror Worm

Change changing places, Changes, Root yourself to the ground

خیابان گردی

روز چهارشنبه وقتی از محل کارم بیرون زدم تصمیم گرفتم یه سر برم امامزاده صالح، این شد که سوار بی آر تی به مقصد تجریش شدم. بعد از بازرسی های اولیه وارد امامزاده صالح شدم و ازش خواستم خودش کمک کنه پرونده کارشناسی ارشد من به خوبی و خوشی بسته بشه و بتونم پایان نامه رو انجام بدم. بعدش رفتم سمبوسه و آش شله قلمکار خوردم. یه سر به پاساژ قائم زدم و از زیبایی های اونجا خیلی حظ بردم مغازه های جالبی داشت، حس می کنم بازار قائم یکی از جاهایی هست که بهش علاقه دارم. بعدش وارد بازار تجریش شدم، ترشی و کاهو فرانسوی خریدم. با کاهو فرانسوی ها سالاد درست کردم که طعم خوبی داشت. روز پنج شنبه هم پیاده روی در خیابان پاسداران و اندرزگو داشتم به مقصد بوستان نیاوران، راستش متوجه شدم خیابان پاسداران به مترو نوبنیاد نزدیک هست و خیابان اندرزگو به مترو قیطریه نزدیک هست. فکر می کنم بازم برای قدم زدن به اون حوالی برم، تجربه جدیدی بودم واسم و دوست دارم تکرارش کنم. روز جمعه لباس هام رو شستم و بعدش به یکی از داروخانه های نزدیک خونمون رفتم و تقاضای کارآموزی کردم فقط ازم شماره گرفتند و گفتند به کارآموز نیاز ندارند. روز شنبه هم حموم رفتم و بعدش به قنادی سر کوچه رفتم کیک و کوکی خریدم که با چای بخورم و بدین سان تعطیلات چند روزه من سپری شد.
نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 17:23 http://Ttab.blogsky.com

منم عاشق بازارتجریشم مخصوصا پاساژ طلاش.

منم بازار تجریش رو خیلی دوست دارم.

فاضله یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 ساعت 10:15 http://1000-va2harf.blogsky.com

خیلی خوب بود

مرسی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد